söndag 18 september 2011

Kassa mobilbilder men bättre än inget!
Igår lekte jag chaffis åt mina föräldrar som kände för en redig utgång med sina vänner och snäll som jag är så ställde jag självklart upp, utan gnäll och allt givetvis. Joel hjälpte till och körde dem emellanåt mellan alla ställen också så jag körde bara ut dem och sen körde hem dem. Men jag hann festa också, nyktert såklart. Hemmafest hos Leffe med alla goa och sen vid kvart i 2 när jag bella & regnell bestämde oss för att gå ner till Kanske så ringer min kära moder var 30e sekund och vill att jag ska köra hem alla. Så tillslut efter att ha knökat in alla (8!!!) i bilen så släppte vi av fyllekaja efter fyllekaja i Hunnebo och vid halv 3 var vi äntligen inne på Kanske. YES! efter 30 minuters intensivt dansande så drog vi oss hemåt. En bra kväll! Man hittar alltid de roligaste folken på krogen precis innan stängning, jesus vad vi skrattade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar