tisdag 20 september 2011

Hittade min neongula glittriga tandställning och den passar fortfarande (småäckligt att prova den egentligen).. MEN jag är inte den som är den, så jag tänker faktiskt ha den. Fast bara tills mina tänder blivit mer raka igen, sen skall den sparas och förvaras som den åttonde och sista tandställningen. Hursomhelst, vill ni ha mer information om tandställningar är det bara att höra av sig till mig (..haha). Imorgon så är det jag som sitter i förarsätet, det vill säga att mina föräldrar tackat ja till att se Ledin på Rondo i Göteborg hela kvällen och också tänkt hinka drinkar med sina polers. Så jag hinner ta en runda på stan, hänga hos Cornelia på Linné och titta på Jägarna 2 (längtat efter den ett tag) för att sedan dra oss 15 mil hem igen. Det blir en bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar